Saptamana 3 ... imaginara

>> sâmbătă, 23 iulie 2011

De ce imaginara? Nu pentru ca n-am gatit, ci pentru ca n-am mai pozat. Marti mi-am uitat aparatul acasa si joi, l-am avut la mine dar n-am mai apucat sa fac poze la mancarica inainte sa fie devorata :) Am facut mai pe seara cateva poze la ce mai ramasese, dar nah... lumina proasta... nemultumitoare imaginile iesite... Asa ca va las pe voi sa va imaginati ce a iesit.

Marti am pregatit asa:

  • Bors de sfecla rosie, asa cum e preparat aici de Una
  • Salata de fenicul cu morcov, dupa aceasta reteta
  • Barcute de ardei umplute cu pateu de seminte, ca in reteta Inei de aici
  • Lipii din faina alba, de data asta, exact ca aici ... nu mai fac albe... sunt mult mai bune cu faina integrala
  • Pepene galben pistruiat, aproape ca aici ... doar ca n-am avut seminte de dovleac pentru pistrui si le-am inlocuit cu putina scortisoara, si mai putin cardamon si niste zahar brun cu pastaie de vanilie macinata 
Pentru joi am pregatit iar din retetele Unei:
  • Ciulama de ciuperci, cu marar si usturoi, ca aici ... am ales si eu tot sosul ei din dovlecel si caju
  • Orez din conopida ... cam ca aici, doar cu o telina in plus si vreo doi morcovei mititei :)
Joi am avut o zi de nastere la birou (La multi ani Cris!!! ... Cris ne-a adus minunate brownies ciocolatoase) asa ca eu am adus desertul ieri, vineri:
  • Tort divin, dupa aceasta reteta a Inei ... am inlocuit si eu nucile din blat cu migdale si alune de padure, ca dintr-astea am avut, iar stafidele, insuficiente, le-am ajutat cu niste curmale. Stratul de fructe l-am facut din afine ... au completat perfect tortuletul :) Cantitatile din reteta Inei cred ca sunt pentru forma ei de tort de 20-22 cm, nu a precizat. Pentru ca a mea e de 26 cm am mai adaugat inca jumatate din cantitatile date de ea. Tortul a iesit de inaltimea unui cheesecake si am mai facut pe langa el, intr-o cutiuta mica, o prajitura patratoasa pentru cei 3 de-ai casei (sa nu ramana doar cu linsul vaselor).
 Am totusi o poza cu praji de acasa:




Saptamana viitoare va continua cu noi aventuri si ... promit si poze, de data asta!

Cu iubire, 
Anca

    1 comentarii:

    Unknown 23 mai 2014 la 14:25  

    Buna ziua,
    Imi puteti zice si mie reteta pentru tort? Va multumesc.

    Trimiteți un comentariu

      © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP