Lovely part-time job :)

>> duminică, 17 iulie 2011

Acum o luna, mai in gluma, mai in serios, ii spuneam unei colege de la lucru ca as putea sa pregatesc eu mancarica sanatoasa, vegetariana, pentru cativa colegi, in loc sa mai comandam din oras (mai ales ca ne tenta sa incercam mancarea pregatita de unul dintre magazinele bio din Cluj). A fost atat de incantata de idee, si ea dar si alti colegi cu care am mai povestit in zilele respective, incat preluand din entuziasmul lor si avand in minte modelul Corinei Bacalu m-am hotarat sa le gatesc de 2-3 ori pe saptamana. Ma gandeam initial ca voi gati pentru 5, maxim 7 persoane (incluzandu-ma pe mine), dar am ajuns sa gatesc pentru vreo 10, si la desert se mai adauga mereu inca vreo cativa :).

Gatesc deja de doua saptamani minunate pentru ei si imi place enorm, si o fac cu multa iubire si reactiile lor ma fac sa iubesc si mai mult ceea ce fac. Caut cu drag retete noi, si pentru mine dar mai ales pentru ei, le gatesc preponderent vegan (uneori si lacto-ovo-vegetarian), dar cel putin una dintre mancarici este raw vegana. Si dragi de ei sunt minunati de ceea ce primesc, de culori, de gusturi, de retete atat de simple dar delicioase ... si de-abia asteapta pranzul in zilele in care gatesc eu :). 
Ce le-am pregatit? In prima saptamana au papat asa:
Marti: Hrisca cu legume si telemea, lipii (n-au mai ajuns sa fie pozate ... reteta aici, doar ca am inlocuit intreaga cantitate de faina alba cu faina integrala) si Sunshine (budinca de pepene galben si banane)



Joi: Supa Gazpacho, Broccoli stir fry cu ciupercute marinate, Mousse de ciocolata din doua ingrediente cu topping de dulceata de visine raw 




Cu mancarica de saptamana asta o sa revin intr-o noua postare.

Cu iubire,
Anca

1 comentarii:

Dan 20 iulie 2011 la 23:41  

Hmmm.... am salivat putin, abia astept sa revin si sa descopar noi mancaruri cu iubire, cum zici tu.. :D

Trimiteți un comentariu

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP